Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2013 12:30 - Тази отново преправя коментари!:-)
Автор: allly Категория: Туризъм   
Прочетен: 3124 Коментари: 7 Гласове:
-8

Последна промяна: 07.01.2013 13:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Преди време преправяше коментари все едно съм клела децата и...
Сега гледам кълне сама себе си...

Lidis:
alllyalllyallly
БАбичка с вид на втасало тесто няма как да ме засегне...! Освен това и тотален идиот! Аз нямам проблем да покажа сама всичко...а лудка дали ще иска да разберем още истини за нея....:)? Ще и покажа какво са мутренски похвати и какво е да те извадят на показ, защото си проси да я убият от години!!! И във Финландия ще я намерят. Знам адреса и там.


Червения текст е СВОБОДНО СЕВЕРНО СЪЧИНЕНИЕ на Лудка....Защо така бе Лудке, как може да се кълнеш сама???!?!?!?!/Колко по- убита от сега може да си?!/
Израза МУТРЕНСКИ ПОХВАТИ е типично СЕВЕРЕН и се използва често от г-жа Лидис. Поне да беше сменила репертоара или да беше ме оставила на мира най- после, че ми дотегна твоя рев!
Не ти знам адреса лудке. Нищо не знам за теб, освен това, което сама си писала за себе си. Единствените лични данни които знам е че си на 63 години, но това го видях в сайт публичен, финландски. Все още си е там сайта с твоята снимка ....Сърди се на хората които са те публикували.......!!!


Мисълтта ми е, че няма за какво да пиша такива глупости на лудка, нямам МОТИВ да искам някой душевно болен човек да умира...
Всички знаят как кълне хората тук....няма нужда и аз да го казвам....



Гласувай:
8



1. ivoki - НА КОГО Е НЕОБХОДИМА ТАЗИ БЕЗСМИ...
07.01.2013 14:45
НА КОГО Е НЕОБХОДИМА ТАЗИ БЕЗСМИСЛЕНА ВОЙНА С ВЯТЪРНИ МЕЛНИЦИ ????

ОБИЧАЙТЕ СЕ БЕ , ХОРА. ЖИВОТА Е ТОЛКОВА КРАТЪК МИГ..... :-(
цитирай
2. allly - На никой не му е до войни! Просто ...
07.01.2013 14:49
На никой не му е до войни!
Просто лудата лидис и полигор с всичките си никове нямат друга работа освен да си създават ЖИВОТ- виртуален живот:)
Що за баба е тази да ми преправя коментар с някакви възвишени цели да ме махне от блогбг:))??!?!?!?
цитирай
3. ivoki - alli,
07.01.2013 15:13
От баща ми / мъдър човек , мир на прахът му/ съм запомнил едно изречение: Ако едно куче те лае, не заставяй на 4 крака и не го лай! Просто го отмини !
АКО въпросната "баба" / всеки от нас остарява/ се е вживяла в ролята на лаещо куче........ просто отмини не лай заставайки на 4 крака. Казвам АКО !!! И още едно АКО: АКО ти имаш друга работа и не си създаваш виртуален живот, какво ти пука, кой какво пише и коментира ? Нали ти си знаеш истината? Пред кого се утвърждавате и се лаете???
Пак повтарям:
ОБИЧАЙТЕ СЕ БЕ , ХОРА. ЖИВОТА Е ТОЛКОВА КРАТЪК МИГ..... :-(

Достатъчно години поживях за да го разбера. Повярвайте ми и се смирете или просто отминете....... Другото е суета и гордост.........
цитирай
4. allly - Всичко бих игнорирала, всъщност ...
07.01.2013 16:28
Всичко бих игнорирала, всъщност истината е че няма блог където да не е ревала.
Относно ''бабата''- не разборам как може да си на 62 и да мразиш така непознати в нета. Опита натрупан в годините явно не е бил добър.
Лично мен ме обвинява дори че искам да я убивам. Приемам го като игра, но явно за нея е сериозно...
Май не си запознат с тушашните откачалки...
Първо съм и крала снимките, после съм и изнесла личните данни, сега реве, че искам да я убивам...
Човеко, няма как да съм нормална, ако не се шегувам с тези неща:)
Безразличитето ми би било безхарактерност, така, че отговарям на глупостите с шега и се надсмивам над глупостта:)
Не мразя никой и не ме интересува кой кого мрази, стига да не ми се натискат както тази бабуля:)))
Бабите трябва да се държат по- достойно, а не да бълват регистрации тук и да реват, че някой не ги харесвал...
цитирай
5. ivoki - ОК. Аз само споделих каквото мисля. ...
07.01.2013 17:19
ОК. Аз само споделих каквото мисля. Явно не мога да променя нищо с моето мнение.
Да, не съм запознат и няма и да се запозная с много неща в този блог. Те са извън моите интереси.
цитирай
6. allly - И аз не знаех много неща, но като се ...
07.01.2013 17:49
И аз не знаех много неща, но като се лепят откачалките и пишат, пишат...:))
цитирай
7. анонимен - На 66 е, не е на 62 и е луда!
07.01.2013 20:18
На 66 е, не е на 62 и е луда!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: allly
Категория: Туризъм
Прочетен: 116629
Постинги: 35
Коментари: 302
Гласове: 254
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930