Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2013 08:55 - Вече стана банално...
Автор: allly Категория: Туризъм   
Прочетен: 3461 Коментари: 8 Гласове:
-6

Последна промяна: 09.01.2013 08:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
http://onboard.ru/articles/print/975

Радиус халфпайпа

""Парк навесного оборудования для ратрака весьма обширен. Оставив в стороне специфические пляжные пескопросеиватели и болотные клюквосборщики, остановимся немного подробнее на тех агрегатах, что помогают нам кататься с максимальным удовольствием.""

http://icarbio.ru/articles/takticheskie-shiny.html


И нямаше да ми направи никакво впечатление, но това ме измуми:
"По празниците се качих малко по планините и какво беше удивлението ми, когато по върхари и чукари покрити със сняг, видах РАТРАК!!!!!!"

Автор: theeconomist Категория: Политика
 
Как, се зачудих, си се качвал по планините, като не излизаш от блогбг?
Това за траките е вече доста банално...
Да скалъпиш тъп текст със снимки от нета ОК, но не казвай, че си бил в планината и снимката е твоя....!!! Лудостта май е заразна!







Гласувай:
3



1. theeconomist - Али, ти тук ли си ма кукло?
09.01.2013 09:02
Мислех, че джиткаш с А Ти Вието на рали Дакар!

Къде пише, че снимката е моя, ма стрино?

Ти имаш маникакално шизоидна мания за преследване.Обикновено лудите обявяват другите,че са луди.

Ще вися в блога колкото си искам! Не си ти тая дето ще ми държиш сметка. Не се захващай с мен защото ще те разчекна!!!!

Не съм жалостив като Русти или Мъдъра!
цитирай
2. allly - Усмихна деня ми:)))
09.01.2013 09:08
theeconomist написа:
Мислех, че джиткаш с А Ти Вието на рали Дакар!

Къде пише, че снимката е моя, ма стрино?

Ти имаш маникакално шизоидна мания за преследване.Обикновено лудите обявяват другите,че са луди.

Ще вися в блога колкото си искам! Не си ти тая дето ще ми държиш сметка. Не се захващай с мен защото ще те разчекна!!!!

Не съм жалостив като Русти или Мъдъра!



Ще ти съдействам с каквото кажеш...ти не си никой от изброените глупаци, ти си един от тях...а Те са много....
Информация за мен ще ти дам от първа ръка...само за да те накарам да се чувстваш жив!

Написал си, че си бил в планината и си видял ратрак, видял ли си го в планината или го видя в някой руски сайт...?
Доста са като тебе да ходят из целия свят, посещават и Индия и Малдивите ....ха ха...
Тази напереност и самочувствие в теб са фалшиви както е фалшиво и това, че си видял ратрак!:)
Не съм сигурна, в сремежа си да си интересен (сам на себе си) може и да сънуваш всяка следваща тема (глупост)....ставаш в ранни зори и търсиш ратрак в Гугъл.....после ЛЕле колко забавен бил ....така ме разсмя рано сутринта, че не ми се почва работа:)))
Благодаря!:)))

п.п. Имам мания всякакви извратеняци и лъжливи копелета да бъдат спирани навреме...
Манията ЛОВ НА БАЛЪЦИ в нета ми е противна...
Лесно е за зарибяваш самотни момичета от нета, лесно е да заблуждаваш колко си неотразим...на мен ми е лесно да разбера колко си лъжлив и колко не ставаш! "Виждам" те без да те гледам....

Дали джиткам или не с УТВ няма никакво значение, снимките на УТВ и аз сме реални, не сме от руски или друг сайт...не разбирам какво против това дажиткам с УТВ имаш и каква връзка имат мои снимки с това УТВ? Каквото съм написала или показала е реално, не си измислям хумористични разказчета с цел да те осмивам (както го правиш ти)...просто целта на тази публикация от мен е за да знаеш, че лудка , ти и др като вас не можете да заблудите всички...!!! Може да заблудите 10-20-100, но е достатъчно 1 да ви разобличи и хумореската с каранавала и ратрака да не е смешна , а жалка....
цитирай
3. allly - ха ха...
09.01.2013 09:10
мн. стрини, ж.
1. Диал. Жена на брата на бащата.
2. Разг. Омъжена жена на средна възраст.
• прил. стринин, стринина, стринино, мн. стринини. Стринина гривна.

Не съм жена на брата на баща ти...
Нито съм омъжена:))

Гледай от рустам, може да ми викаш буля, леля и т.н...но от доста по - големи от мен мъже звучи само злобно...:)) ха ха леле ти си бил неизчерпаем източник на тъпотийки:))))
цитирай
4. theeconomist - гинчи / пиша ти името с малки букви, щото другото за теб,
09.01.2013 09:59
би било комплимент/, сигурна ли си в това,че ме наричаш "лъжливо копеле" и "глупак"?

Това го запаметих, по подходящият начин! И за да разбереш колко съм фалшив, питай Савата! Той поне ме познава лично и знае границите на възможностите ми!

Които са безгранични
цитирай
5. allly - Ще го питам, но няма как да му повя...
09.01.2013 10:08
Ще го питам, но няма как да му повярвам:))
За теб не съм нито Гинчи, нито ГИНА, нито друго име, защото не ме познаваш и никога няма да ме познаваш! Падаш на нивото на местните откачалки, като използваш името ми без да има смисъл...стрина беше по като за теб, въпреки, че не е точно....или поне не се отнася за мен:)
Фантазията на който и да е относно възможностите да причини нещо на някой в нета, без този някой да му дава ДОСТАТЪЧНО СИЛЕН МОТИВ, е безгранична!
Прави каквото искаш,. най- вече искам да пишеш научно фантастични разкази за гинчи, за али, алка и др....Опиши брадавицата ми, колко съм дърта, колко съм смешна и колко съм смотана...не забравяй да уточниш колко точно съм грозна:)))
Ще чакам с огромно досадно нетърпение да прочета (хаха) какво си ми намислил...
Смятам, че да обиждаш жени и да ги заплашваш в нета е доста мъжкарска постъпка, а ти не веднъж показа какъв си мъжкар:)))
Хайде....:-)
Приеми, че не ми допада какво си написал последно, другото не съм го чела....:)


цитирай
6. allly - В коя планина видя този ратрак? Това ...
09.01.2013 10:10
В коя планина видя този ратрак? Това беше важното да кажеш, другото е бошлаф:)))
И кои празници?
цитирай
7. sfredel - Безмилостна си, Али :)
09.01.2013 10:27
Точна и добре подкрепена с доказателства
цитирай
8. allly - След като имаме ЛУДКА, нормално е да ...
09.01.2013 10:34
След като имаме ЛУДКА, нормално е да има и ЛУДКО:)))

На снимки (от нета) и на заплахи го докарват 1:1...:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: allly
Категория: Туризъм
Прочетен: 116623
Постинги: 35
Коментари: 302
Гласове: 254
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930