Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2013 20:21 - ЗА ШАЙКАТА ПРЕСТЪПНИЦИ ОТ БЛОГА
Автор: allly Категория: Забавление   
Прочетен: 5008 Коментари: 15 Гласове:
0

Последна промяна: 09.01.2013 21:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
19:56 - ЗА ШАЙКАТА ПРЕСТЪПНИЦИ ОТ БЛОГА Автор: lidislidis Категория: Изкуство   image
Прочетен: 5 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 20:02
Някои си мислят, че с престъпления в нета по български срещу някого ще се "" издигнат"".
С интриги, оплювания, лъжи и постоянен нетен тормоз, изразен във вулгарни коментари в блога... с напомпани прочита и т.н.Паради с ""връзките"" с разни модерации и дори с хакерства из мрежата...
Ново посегателство от 06.01. 2013
Проститутка  и сводника
й от блог.бг, вероятно от цигански произход, това личи по културата им са посещавали и страниците ми в тубето и по цигански са писали лични съобщения на гугле неразбираем английски преводач на моите приятели оттам. Такова писмо има и съпругът ми, който има страница в тубето.Нещо повече. Пробвали са да изтрият страницата ми там и да разбият паролата ми...
В писмото са искали да ме оплюват , макар и на неразбираем английски и да ме представят тенденциозно в лоша светлина. И то на мъжа ми, когото не са виждали, мен също..но пуста простотия ! Тук в блога положението е същото. Блог.lidis.blog.bg за кой ли път е спрян без причина! Не вярвам да е техническа грешка. Изтрити са много от постингите ми в него...Тези постинги са мои стихове и снимки. Нямат обидно съдържание за никого.


И така нататък и така нататък....
Ревла, която оплю всички, пак ни напада.
Ревло, нямам връзки в блогбг, не ревах когато ти рева да ме изтрият...сега ревеш, че си с бан.
Да си се замисляла, че с тази нежна и ранима душа не си за тук....щото когато нападаш другите не си нежна и ранима, но това го знаем всички:)
ЗА ПОРЕДЕН ПРЕДПОСЛЕДЕН И ИСКАМ ДА Е ПОСЛЕДЕН ПЪТ ТИ КАЗВАМ :


ГЛЕДАЙ СИ ТВОЯ ГЬОЛ, СПРИ ДА РЕВЕШ ПО МОЙ АДРЕС, ИНАЧЕ СЪВСЕМ  ЩЕ СЕ ПОБЪРКАШ, ЗАЩОТО ЯВНО НЕ ПОНАСЯШ ИСТИНАТА ЗА ТЕБ....А ТЯ Е ЧЕ ПУСКАШ ЧУЖДИ СНИМКИ КАТО ТВОИ, ВКАРВАШ СЕ ВЪВ ФИЛМИ КОИТО СА САМО В ТВОЯТА ГЛАВА...
СЪВЕТВАМ ТЕ, ОТИДИ ЕЙ ТАКА ПРОФИЛАКТИЧНО НА ПСИХИАТЪР И МУ КАЖИ КАКВО ТЕ МЪЧИ. КАЖИ МУ ЗА ГИНА И МУТРЕНСКИТЕ И ПОХВАТИ, КАЖИ ЗА САВА...И ЗА ВСЕКИ, КОЙТО ТЕ ТОРМОЗИ....(ВИДЯХ, ЧЕ СИ БИЛА ФЕН НА САВА И РУСТАМ И ГИ ПРЕВЪЗНАСЯШ ПРЕДИ 2011 Г...) !!!

АКО СИ СЕДИШ САМО В ТВОЯ БЛОГ И НЕ СИ ДАВАШ  МНЕНИЯТА , ЧЕ ВСИЧКИ СМЕ КАКВИ ЛИ НЕ, САМО ТИ СИ ВЕЛИКА...МОЖЕ И ДА СПРА ДА ТЕ ЗАБЕЛЯЗВАМ!!!
СТОЙ СИ В ГЬОЛА!
ОМРЪЗНА МИ ДА МИ ДОСАЖДАШ!!!!! ПАРАЗИТ!


ПРОСТИТУТКА И СВОДНИК СИ ТИ!!!! АЕ ПИСНА МИ ОТ ТЕБЕ ! КРАДЛИВА ОТКАЧАЛКО!
НИКОЙ НЕ СЕ ИНТЕРЕСУВА ОТ ТЕБ И ВСИЧКО НАПИСАНО ГОРЕ OT TEB  НЕ Е ВЯРНО...!!!



Тагове:   lidis,   lidislidis,


Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. allly - nivela - паразит :)
09.01.2013 20:37
що не гласуваш с ника си, а с клонинга?
Нали знаеш. че знам...
цитирай
2. saadi - Гине , сигурен съм , че ти си хакнала тубе-профила на Лидка и
09.01.2013 20:41
си писала на неразбираем английски на съпруга й .
По добре си признай , за да не се стига до съд .
цитирай
3. allly - ПРИЗНАВАМ СИ!!! Аз я хакнах! С...
09.01.2013 20:46
ПРИЗНАВАМ СИ!!! Аз я хакнах!
Само, че лудка няма мъж, отдавна..........в ютуб баш нея ще гледам, с нейните тъпотии...а бе....
Айде сега да ми се маха от главата, че вече ми е адски досадна!!!!!!!! Колкото 1 000 000 конски мухи!
Тва даже във френдс не е било, такова досаждане...........клонирала се е и цвъка като куче....
цитирай
4. анонимен - Идвам да ти сложа един плюс, защото ми се струваш добро момиче :)
09.01.2013 20:50
цитирай
5. allly - През 2011 тази побъркана самотница ...
09.01.2013 20:50
През 2011 тази побъркана самотница с кеф облизва гъзовете на Сава и Рустам в една публикация колко много ги обичала и двамата....сега обича само рустам...Кой се интересува от тази побъркана пенсионерка! Писна на целия блогов свят...
Да си пише бозяните стихоплетни и да снима квот иска, без да краде снимки разбира се...и НИКОГА, АМА НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕ ЗАБЕЛЯЗАНА!!!- НИТО ХАКВАНА!!, НИТО ЗАПОМНЕНА С НЕЩО.....ЩОТО СЕГА ЛИДИС = НА ДОСАДНО РЕВАНЕ И БЕЗКРАЙНО ПЛЮЕНЕ!!!
цитирай
6. allly - 4. bigmazalo - Идвам да ти сложа един плюс, защото ми се струваш добро момиче :)
09.01.2013 20:56
Нито съм добро, нито съм момиче!
Питай лудка и полигорчо колко съм добра...вече не спят от мисли за мен и къде и как съм им взела личните данни и съм им хакнала тъпите профили.....
Сама пише , че няма мъж, после пък имала мъж...не ме интересува какво имаш, какво нямаш! Искам да ми се махаш от главата, че си като камък 100 кила на врата ми..ревеш за внимание Лудке и не знам как но го постигаш....с много рев но виж, пак ме занимаваш със себе си и болния ти мозък!!!!!
цитирай
7. анонимен - Слушай какво ще ти кажа!!!
09.01.2013 22:32
Ти и сега си в нарушение, сама се издаде що за цървул си, некъде да си видяла името си в този постинг - в България има 300 000 проститутки! Що си нарамила чужди постинги на лево и десно да плюваш по хората, май скоро не ти е кълцана мутрата, дзурло недоносена!!!
цитирай
8. kasnaprolet9999 - Напоследък нямам постинг на който ...
09.01.2013 22:52
Напоследък нямам постинг на който да не ми е сложила минус, понякога идва с всичките си ник-клонинга. Така и не разбрах защо изведнъж ме намрази, като с нишо не съм я предизвиквала. Не влизам отдавна в блога й, но това като че ли не помага. Често срещам нейни неадекватни и груби коментари в чужди постинги. Болна е горката, така си го обяснявам, ама и ние какво сме виновни та да си го изкарва на нас. Опитай просто да я игнорираш, без да даваш обидни квалификации, не помага нито на нас нито на нея този начин на общуване. Поздрави и си пази нервите за по-смислени неща.
цитирай
9. krotalka - Спри да се занимаваш с нея - тя е случай за психиатър!
09.01.2013 23:36
Явно страда въпросната госпожа от параноидна шизофриния. Все си намира някой, към когото да насочи злобата си. Преди бях аз, но от както се вясвам от дъжд на вятър в блог.бг и не пуска постинги, пренасочи злобата си към други.
цитирай
10. zlokuche - Съпругът на Лудис? Голяма веселба. ...
10.01.2013 01:03
Съпругът на Лудис? Голяма веселба...почвам да се чудя, дали вибраторът и има собствен youtube-канал или Лудката снимките и клипчетата с него ги публикува в някои по-такива сайтове ;)
цитирай
11. allly - Клошарче, не ми се отваряй....имай търпение, скоро ще те ''разкажа'' ....
10.01.2013 08:45
selskamutra написа:
Ти и сега си в нарушение, сама се издаде що за цървул си, некъде да си видяла името си в този постинг - в България има 300 000 проститутки! Що си нарамила чужди постинги на лево и десно да плюваш по хората, май скоро не ти е кълцана мутрата, дзурло недоносена!!!


1. lidislidis - Интригите на Сава Павлов, Ангелина Пискова и мащите им Гина Аврамова и Тома Томов
08.01 07:08
Са целенасочени и не касаят само блогването ми... Не съм имала лични вражди с тях. но видимо настъпват яко по мутренски в живота ми с цел да съсипят с лъжи и интриги мои работи в България и на север. Изглежда имат далавера от това, след като изнесоха личните ми данни взети от НОИ и от агенции за обявени мои имоти за продажба. Ще ми се да вярвам, че са само НЕТНИ ПРЕСТЪПНИЦИ и нямат общо с други далавери и измами свързани с името ми...
Не бива да им се дава нетна закрила от Инвестор в деянията им. Все оше мога да се справя съдебно с тях и , ако злоупотреби с молбата ми и с Инвестор.бг, като техен покровител и разпространител на деянията им..
подробности
цитирай
12. allly - Случайно или не, но с всяко влизане тук попадам на психарския рев на тази откачалка..
10.01.2013 08:58
kasnaprolet9999 написа:
Напоследък нямам постинг на който да не ми е сложила минус, понякога идва с всичките си ник-клонинга. Така и не разбрах защо изведнъж ме намрази, като с нишо не съм я предизвиквала. Не влизам отдавна в блога й, но това като че ли не помага. Често срещам нейни неадекватни и груби коментари в чужди постинги. Болна е горката, така си го обяснявам, ама и ние какво сме виновни та да си го изкарва на нас. Опитай просто да я игнорираш, без да даваш обидни квалификации, не помага нито на нас нито на нея този начин на общуване. Поздрави и си пази нервите за по-смислени неща.



За моя радост откачалките са доста по- малко от тези които намирам тук за интересни, нормални и забавни:)))
Най- фрапиращата и ГЛУПОСТ на лудка е че искам да я убивам....наистина тази е умряла от скука и си търси някой да и обръща внимание, независимо, че го прави с досаждане...
Видях, че е уважавала и Валя Йотова и Сава, а сега плюе като змия...
Скарала се е с всички тук, освен със себе си и клонингите си, както и е подобрила чувствата си към ПОЛИ - Горовия...и клонингите му....то е ясно защо.!!!
цитирай
13. allly - Това е ясно, виртуален вампир е...има нужда от скандалите си, за да може да се чувства жива!
10.01.2013 08:58
krotalka написа:
Явно страда въпросната госпожа от параноидна шизофриния. Все си намира някой, към когото да насочи злобата си. Преди бях аз, но от както се вясвам от дъжд на вятър в блог.бг и не пуска постинги, пренасочи злобата си към други.

цитирай
14. allly - Сама казва, че живее сама, че няма съпруг, че и е скучно и самотно...
10.01.2013 09:02
zlokuche написа:
Съпругът на Лудис? Голяма веселба...почвам да се чудя, дали вибраторът и има собствен youtube-канал или Лудката снимките и клипчетата с него ги публикува в някои по-такива сайтове ;)



После точно обратното...Не ме интересува дали има или няма...щом може да я търпи!!!
Всичко, което е написала лично за себе си, после казва че ние сме го измислили....Имам по 10 минути да проверя снимките и, че са крадени, но нямам време да се занимавам с измислено семейство....това пък да я хакват и убиват....Колко по- убита може да е тази полуумряла откачалка....тя няма душа, няма хъс, няма живот в нея, освен да се заяжда и фантазира..
ОМРЪЗНА МИ! НА МАКС!!!
цитирай
15. mar866 - ...
10.01.2013 13:49
тя Лидис и на мен ми гласуваше, но откакто станахме приятелки с теб, спря...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: allly
Категория: Туризъм
Прочетен: 116313
Постинги: 35
Коментари: 302
Гласове: 253
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031